مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

آشوری در گفتگو با مهر:اعتراضات باید جهانی شود

آشوری در گفتگو با مهر:
کاراته در قواره المپیکی شدن بود/ اعتراضات باید جهانی شود
دبیر فدراسیون کاراته گفت: متاسفانه کاراته زمانی که در اندازه‌های المپیکی شدن بود از رسیدن به آن بازماند تا بازهم خانواده پرتعداد این رشته در سراسر جهان حضور در این رویداد بزرگ را در سر داشته باشند.
محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: اینکه برای چندمین بار کاراته پشت دیوار المپیکی شدن می ماند جای تاسف دارد و همه اهالی کاراته در سراسر دنیا باید نسبت به این تصمیم کمیته بین المللی المپیک اعتراض خود را بیان کنند.

وی ادامه داد: شرایط کاراته نسبت به دو رشته دیگری که در کنار کشتی قرار گرفتند شرایط بهتری داشتند، جمعیت آماری چشمگیر در سراسر دنیا ، قوانینی که به سمت عدالت رفته و حتی اقبال عمومی قد و قواره خوبی از کاراته به تصویر کشیده و متاسفم که تصمیم اتخاذ شده ناراحتی جامعه جهانی کاراته را به دنبال داشت.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد نقش مدیریت ضعیف فدراسیون جهانی در ناکامی کاراته در ورود به المپیک گفت: در سالهای قبل من هم منتقد مدیریت فدراسیون جهانی در این زمینه بودم ولی در یکی دو سال اخیر واقعا تلاش‌های خوبی صورت گرفت و مدیریت فدراسیون جهانی از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد که متاسفانه ثمر نداد.

آشوری در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی هم گفت: اردوهای این تیم طبق برنامه‌های تدوین شده کادر فنی در جریان است و بنده نیز روز پنجشنبه چند ساعتی از نزدیک تمرینات را تماشا کرده و در جلسات متعدد با کادر فنی به تعامل خوبی دست یافتیم.

وی در خصوص اعزام تیم ملی به ترکیه گفت: رقابتهای کاراته وان ترکیه اواسط شهریورماه برگزار می شود و تا آن زمان شاکله اصلی تیم مشخص شده و کادر فنی می تواند با حضور در این مسابقات ارزیابی خوبی از اردونشینان داشته باشد و تا مسابقات قهرمانی آسیا نسبت به رفع نقاط ضعف نفرات تیم اقدام کند.

دبیر فدراسیون کاراته در جواب سئوالی مبنی بر اینکه چرا انتخابات فدراسیون قبل از انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود پاسخ داد؟ شش ماه مدت زمان قانونی سرپرست فدراسیون به اتمام رسیده و باید مجمع برگزار می شد و ما هم شرایط انجام آن را فراهم کردیم.

آشوری در مورد تغییرات احتمالی بعد از انتخابات ریاست جمهوری گفت: تجربه ثابت کرده تغییرات در راس این فدراسیون بدون توجه به موقعیت و شرایط انجام شده و چندان فرقی هم نمی کند رئیس در فدراسیون باشد یا سرپرست، با این وجود بهترین کار تعیین تکلیف ریاست فدراسیون بود که به امید خدا انجام خواهد شد.

مجمع فدراسیون کاراته برای انتخاب رئیس آینده این فدراسیون 20خردادماه برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد