مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

آشوری: شرایط مالی فدراسیون کاراته برای سفر به اندونزی فراهم نبود

آشوری: شرایط مالی برای سفر به اندونزی فراهم نبود/درمسابقات ترکیه شرکت می کنیم

دبیرفدراسیون کاراته با تاکید براینکه حضور تیم ملی ایران در لیگ جهانی اندونزی از برنامه های این فدراسیون خارج شد، گفت: هزینه بالای این سفر و مشکلات مالی سبب شد تا حضور تیم ملی ایران در این رقابت لغو شود.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، "محسن آشوری" در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: دلیل اصلی عدم سفر به اندونزی مشکلات مالی بود چراکه این اعزام باتوجه به تعداد نفرات حاضر در اردو هزینه های بسیار زیادی برای فدراسیون داشت. درنظر داشتیم برای شناسایی توان نفرات راهی این رقابت شویم اما مسایل مالی اجازه نداد.

وی افزود: کاراته کاهای اصلی تیم ملی هنوز مشخص نشده‌اند و درنظر داشتیم تا در هر وزن دو یا سه نفر را به لیگ جهانی اعزام کنیم که این مساله هزینه زیادی داشت و با بضاعت مالی فعلی فدراسیون این اعزام امکان پذیر نبود.

آشوری با اشاره به این که تیم ملی بزرگسالان ایران امسال فقط مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد، گفت: حضور در مسابقاتی که کشورهای آسیایی درآن شرکت می کنند اهمیت بسزایی برای فدراسیون دارد و اگر شرایط اعزام به اندونزی فراهم می شد استفاده بهینه ای از مبارزه کردن دراین رقابت می بردیم.

وی تصریح کرد: با لغو سفر به اندونزی حضور در لیگ جهانی ترکیه که شهریورماه به میزبانی استانبول برگزار می شود را مدنظر داریم.

دبیر فدراسیون کاراته یادآور شد: تا زمان اعزام به ترکیه تا حدود زیادی ترکیب اصلی تیم ملی مشخص شده و هزینه های سفر ما کاسته خواهد شد و شرایط اعزام میسر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد