مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

توصیه های کنایه وار روحانی به مهدی زاده!


پرافتخارترین مدال آور جهانی کاراته ایران به مدال آوران جدید کاراته ایران در جهان توصیه کرد که باید خود را با شرایط وفق دهند، چرا که آنها تافته جدا بافته نیستند و فرقی با بقیه کاراته کاران ندارند.


 حسین روحانی اظهار کرد: اردوهای آماده سازی تیم ملی از اواخر بهمن ماه شروع شد، اما به خاطر تغییر زمان بازی‌های کشورهای اسلامی، تمرینات ما هم تغییر کرد و اکنون اردوها برای آماده نگه داشتن ملی‌پوشان ادامه دارد. در اوایل اردوها برخی شیطنت‌ها از سوی برخی منفعت طلبان انجام می‌شد، اما رفته‌رفته با دیدن شرایط اردوهای تیم ملی و ملاک‌های انتخاب افراد،‌ اطمینان به کادر فنی بیشتر شد و همه متوجه شدند که شایسته سالاری در تیم ملی و اردوها حرف اول و آخر را می‌زند. 


وی افزود: در همان ابتدای اردوها مدال آوران ما در مسابقات جهانی در اردوها غیبت داشتند و شاید فکر می‌کردند که کادر فنی زیاد روی آنها نظر ندارد، اما واقعا این طور نبود و در صحبتی که با آنها داشتم گفتم نظر کادر فنی شایسته سالاری است و هر کسی لیاقت داشته باشد در اردوها باقی می ماند. بعد از این صحبت‌ها بود که آنها هم همگام با بقیه به تیم ملی کمک کردند و سعید احمدی که مدال نقره جهانی را گرفت به اردوها آمد و علی‌رغم مصدومیتی که داشت تمرین کرد.


قهرمان سابق کاراته جهان با تاکید بر این که هر کسی در اردوهای تیم ملی حضور دارد بر اساس لیاقتش است، یادآور شد: برخی از این مدال آوران جهانی مصدوم بودند و در اوایل اردوها اضافه نشدند، اما با حضور در اردوها خود را به کادر فنی ثابت کردند و سراغ درمان مصدومیت‌شان رفتند، اما مدال آور طلایی ما که به گفته خودش قرار بود بعد از عید به اردوها اضافه شود، اکنون که سه ماه از عید گذشته هنوز به اردوها اضافه نشده است.


وی ادامه داد: کاراته کاران ما باید یاد بگیرند که تافته جدا بافته نیستند و فرقی با بقیه ملی‌پوشانی که زحمت می‌کشیدند ندارند. آن زمان که من هم در مسابقات جهانی مدال طلا گرفتم، بلافاصله بعد از بازگشت ، به اردوها اضافه شدم و دوباره انتخابی زدم.


دارنده مدال نقره جهان، یادآور شد: سال 2006 و در مسابقات قهرمانی جهان در فنلاند که مدال طلا را کسب کردم و بلافاصله بعد از بازگشت از مسابقات کادر فنی تشخیص داد که باید در انتخابی ها شرکت کنم که من هم قبول کردم. این اصول است و بازیکن باید خودش را با شرایط وفق بدهد. آخرین تصمیم در مورد حضور مهدی زاده در اردوها را هم خودش می‌گیرد و اگر به اردوها اضافه نشود، کادر فنی تصمیم جدیدی خواهد گرفت. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد