مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

نایب رییس فدراسیون کاراته: عینک بدبینی را برداریم!

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید برگزار شد و در وزن 68- کیلوگرم دادیار رهنما، پسر سرمربی تیم ملی به اردوها راه یافت. به دنبال این موضوع، برخی‌ها شائبه‌هایی ایجاد کردند، هر چند رهنما گفت که هیچ دخالتی در انتخابی ها نداشته و پسرش به خاطر توانمندی‌هایش دعوت شده است. سرپرست نایب رییسی فدراسیون کاراته هم در این باره گفت: باید این عینک بدبینی را از چشمان خود برداریم. 


احمد شقاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: متاسفانه در جامعه‌ی ورزش ما هر زمان فردی انتخاب می‌شود افراد برای خودشان دلیل و بهانه می‌آورند و به نتیجه‌ای که می‌خواهند، می‌رسند. این دیدگاه اشتباه است و باید این عینک بدبینی را برداریم. ما تا به یقین نرسیدیم، نباید بحثی را مطرح کنیم و به کسی تهمت بزنیم.


وی در مورد این شائبه انتخاب پسر سرمربی تیم ملی برای ورود به اردوها، افزود: با علم به این که سمندر، سرپرست فدراسیون و آشوری دبیر فدراسیون در مسابقات انتخابی حضور داشتند و همه چیز را دیده‌اند بعید و محال می‌دانم که اتفاقی خارج از قاعده در سیستم‌ انتخابی ها رخ داده باشد.


سرپرست نایب رییسی فدراسیون کاراته با اشاره به این که دیدگاه سمندر شایسته سالاری است، یادآور شد: از همان ابتدا که سمندر کارش را در فدراسیون شروع کرد دیدگاهش این بود که حقی از کسی ضایع نشود. برای او ملی‌پوشی که برای اولین بار از شهرستان به اردوها می‌آید و کسی که 10 سال است از تهران در اردوهاست تفاوتی ندارد، بلکه می‌خواهد بهترین ها در اردو باشند.


وی ادامه داد: سمندر حتی در مورد پسرش هم ورود نکرد و شایسته سالاری را ملاک قرار داد. در مسابقات انتخابی تیم ملی وقتی پسرش مبارزه داشت به سرمربی تیم ملی گفت که فکر نکنید این پسر من است که مبارزه می‌کند، بلکه او هم مانند بقیه یک کاراته کار است که مسابقه می‌دهد. وقتی این برخوردها و صحبت‌ها را می‌شنوید، می بینید که سمندر چه دیدگاهی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد