مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

مجله رزمی کاراته (Karate Martial Arts Magazine)

اخبار کاراته ، آموزش و اطلاع رسانی

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سبک های کاراته

 برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سبکی 

 

سبکهای شیتوریو هایاشی، کیوکوشین ایچی گکی، شین کاراته، کیوکوشین دو، گوجوریو گوجوکای و دای دو ایران در نظر دارند مسابقات قهرمانی کشور برگزار کنند.

سبک شیتوریو هایاشی در نظر دارد یک دوره مسابقات دوستانه قهرمانی کشور را در بخش بانوان و در تمامی رده های سنی 15تا 17 شهریور ماه در استان لرستان برگزار نماید.

مسابقات قهرمانی کشوری سبک کیوکوشین ایچی گکی هم در بخش کاتا و برای آقایان 17 شهریور ماه در مجموعه فرهنگسرای اعتماد تهران برگزار خواهد شد.

سبک شین کاراته مسابقات قهرمانی کشور بانوان خود را 16 و 17 شهریور ماه در مجموعه ورزشی طلائیه استان یزد برگزار می کند.

مسابقات قهرمانی کشور آقایان سبک کیوکوشین دو ایران هم در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان 17 شهریور ماه در استان آذربایجان شرقی شهر تبریز انجام می شود.

سبک گوجوریو گوجوکای مسابقات قهرمانی کشور آقایان را 16 شهریور و رقابتهای قهرمانی کشور بانوان را 17 شهریور ماه در مجموعه ورزشی شهید خوراکیان تهران برگزار خواهد کرد.

و مسابقات قهرمانی کشور بانوان سبک دای دو ایران هم در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان 17 شهریور ماه در مجموعه ورزشی مرحوم علاقمند شهریار برگزار می شود.

سبک ایشین ریو اوکیناوایی هم در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور سبک را در گیلان و در مجموعه ورزشی نامجو لاهیجان برگزار کند. این مسابقات 16 شهریور ماه برای بانوان و 17 شهریور ماه برای آقایان در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد